Gyakran ismételt kérdések
Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésem?
A termékek kiszállítási ideje 2-6 munkanap, azokat a termékeket, melyek raktáron vannak a rendelést követő munkanapon átadjuk a futárszolgálatnak.
Mennyi a szállítási költség?
A szállítási költség 1490 Ft, viszont 15000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes.
Melyik futárszolgálat hozza a csomagot?
A csomagot a GLS futárszolgálat szállítja házhoz. Ahogy rendelésed átadtuk a GLS futárszolgálatnak, e-mailben értesítünk, majd a kiszállítás reggelén szintén fogsz kapni egy e-mailt és egy SMS-t, melyben megtalálod a termék várható kiszállításának dátumát a nap folyamán (3 órás intervallumban), valamint a kézbesítő futár telefonszámát.
Mikor érkezik a futár? Mi történik ha nem vagyok otthon?
A futárok 8:00-17:00 között kézbesítik a csomagokat, a kézbesítés reggelén a megadott e-mail címre, illetve telefonszámra értesítőt küldünk, hogy mikor fog érkezni a futár (3 órás időintervallumba). Javasoljuk, hogy olyan címet adj meg, ahol napközben elérhető vagy. Amennyiben nem tartozkodsz otthon, amikor érkezik a futár, egy értesítőt fog hagyni, és a következő napon ismét megpróbálja kézbesíteni a csomagot.
Értesítetettek, hogy a csomagom a mai napon kézbesítik, de nem leszek otthon, mit tegyek?
Ebben az esetben kérünk, hogy vedd fel vagy ügyfélszolgálatunkkal, vagy a GLS ügyfélszolgálatával a kapcsolatot és egyeztetünk időpontot, vagy akár új kiszállítási címet. (GLS Ügyfélszolgálat: +36 1 802 0265)
Ritkán vagyok otthon, mit csináljak?
Megrendelésed kérheted nyugodtan a munkahelyedre, vagy akár egy ismerősöd címére, aki otthon tartozkodik napközben. A feladott csomagot a szomszéd is átveheti, vagy akár kérheted csomagponra is.
Rendelhetek csomagpontra? Hol találom ezeket a csomagpontokat?
Igen, van lehetőség a csomagodat csomagpontra kérni. Több, mint 650 csomagpont üzemel! A csomagpontok listáját itt találhatod: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagpont-kereses
Mit csináljak, ha rossz méretet rendeltem?
A lehető leghamarabb jelezd ügyfélszolgálatunak a problémát! A terméket rossz méret rendelése miatt a kézbesítéstől számított 14 napon belül tudjuk cserélni új termékre, amennyiben a termék még nem volt kimosva, illetve semmi problémája nincs. (Nem lett koszos stb., tehát valójában csak felpróbálva volt!)
Rossz méret rendelése esetén hogyan küldhetem vissza terméket, vagy hogyan tudom kicserélni a terméket?
- Küld vissza a terméket bármilyen módon címünkre (2534 Tát, Szent István út 54. , MeMedia Media Group Kft.), az új terméket akkor adjuk csak fel, amint a régi termék visszaérkezett hozzánk és átnézhettük. Az új csomag feladásának ára 1490 Ft! (Kiszállítási költség)
- GLS futárszolgálattal küldünk egy cserecsomagot, melyben megkapod az új terméket + a régit is átadhatod a futárnak (becsomagolva). A cserecsomag díja 2980 Ft! (1490 Ft + 1490 Ft)
Visszaküldhetem a rendelésem?
A kézbesítéstől számított 14 napon belül a rendelésed bármikor visszaküldheted, viszont nagyon fontos, hogy a megrendelésed csak akkor tudjuk visszafizetni, ha a termékek még nem voltak használva, tehát olyan állapotban kapjuk vissza, mint amilyen állapotban elküldtük.
Egyéb kérdésed merült fel?
Kérünk ird meg nekünk e-mailben az info@kutyaspolok.hu e-mail címre.